Creativist Ideemärkmik

MariannRaamatuarvustaja
Read More
"Märkmiku parimateks külgedeks on suunav struktuur ja ideedest hea visuaalse ülevaate tagamine. Mulle meeldib, et iga idee on jagatud kolmeks faasiks: probleemi tõstetamine, lahenduste genereerimine ja ideede elluviimine. Iga sellise teema all on küsimused, millele vastates saab idee pulkadeks lahti võetud. Selline struktruur lausa sunnib ohjadest haarama ja tegutsema, et idee ei jääks vaid ideeks, vaid jõuaks tegelikkusesse."
MargitÕpilane
Read More
"Kasulik töövahend unistuste ja eesmärkide elluviimiseks. Mulle meeldib, et märkmikus on lisaks sisu osale ka spikker ja erinevad leheküljed - täpilised, joonelised ja tühjad."
EdgarVeebiarendaja
Read More
"Üpris hea kick-starter oma ideede elluviimiseks. Kui juba esimene mõte on kirjas, siis tuleb neid aina rohkem ning see märkmik aitab suunata. Üle ei jää muud, kui päriselt ka ära teha!"
MartinEttevõtja
Read More
“Annab hea struktuuri oma ideede elluviimiseks - olgu see siis toode või teenus. Pole küll suur joonistaja/kritseldaja, kuid mulle meeldib, et see võimalus on olemas.”
SaaraTurundusspetsialist
Read More
"Väga lahe kingiidee nii noorele kui ka vanemale! Eriti inimesele, kes armastab kirjutada ja joonistada oma mõtteid - brändilugu, logo, esimesed reklaamivisuaalid, slogan ja muu."
Previous
Next

Creativist Ideemärkmik - EELMÜÜK

Creativist Ideeärkmik on töövahend alustavale ettevõtjale.
Tähelepanu! Piiratud kogus märkmikke jõuab müüki detsembri esimesel töönädalal. Telli varakult, et kingitus jõuaks kingikotti!

Creativist Ideemärkmik on töövahend, millega on võimalik genereerida vähemalt 7 ideed. See võtab iga idee algusest lõpuni kokku läbi probleemi defineerimise, lahenduse genereerimise ja idee elluviimise planeerimise. Iga idee jaguneb kolme faasi, mis loob struktuuri toote või teenuse brändi genereerimiseks.

Märkmikus on võimalik teha mõttekaarte, ajurünnakuid, kirjutada kui ka joonistada. Selle efektiivseks kasutuseks on lisatud ka spikker, mis annab juhiseid ja nõuandeid iga faasi jaoks, ning täpilisi, tühje kui ka joonelisi lehekülgi, et kõik mõtted ühte kohta kirja saaks.

Sest suurepärased ideed väärivad ülesmärkimist!

Formaat: A5 (148 x 210 mm)
Kaaned: Kõvaköide / Hardcover
Lehekülgi: 150 lk
Sisu: Sisukord, sissejuhatus, spikker näidetega, idee sisulehed x 7, märkmelehed (joonelised, täpilised, tühjad), lõpusõnad
Lisavõimalused: Personaliseerimisvõimalused ettevõtetele. Lisa märkmiku sisulehtedele brändi logo ja/või kuni 2 sisulehte.
White Label ideemärkmik või hulgiost: Küsi lisa info@creativist.ee

19.90

Saadaval järeltellimisel

Shopping Cart