Brändi kujundamine ja brändi materjalide loomine pole Creativisti jaoks võõras, sest just seda me igapäevaselt teemegi – nii alustavate, väiksemate kui ka suuremate klientidega. CVI ehk brändi visuaalne identiteet peaks olema strateegiliselt läbimõeldud igal ettevõttel – siinkohal tulemegi appi.
Loovlahenduste väljatöötamisel on staaž kaheksal aastal kujunenud nii suurklientidega (Tartu Ülikooli Kliinikum, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Dambis, Geosoft, Estonian Business School, Tallinna Tehnikakõrgkool, Eesti Animatsioonistuudio (ja nende kliendid sh reklaamiagentuur Optimist ja Rotermann City, TS Laevad), reklaamiagentuuride kett Havas Eesti (ja nende kliendid sh Luminor, Lottemaa, Ülemiste Keskus, Taltech, jpt) kui ka väiksemate ettevõtetega (Annely Ilustuudio, Depilatsioonisalong, Anu Tikandid, Koidukuma, jpt).