Creativist Ideemärkmik

Meist

Creativist on platvorm ettevõtlikele inimestele, kes otsivad töövahendeid oma äri alustamiseks ja edendamiseks. Creativist pakub planeerijaid, märkmikke kui ka nõu, ideid ja mõtteid, mis aitavad ettevõtetel pürgida kõrgemale. 

Creativist algus

Ideed. Need pommitavad meid igapäevaselt. Me kas haarame neist kinni või mitte. Tihtipeale loeb ka see, kuidas me neist kinni haarame – kuhu me need kirja paneme, kuidas ja kui palju ning kas me need ka lõpuks ellu viime. Inimesel tuleb tavaliselt üle mitme tuhande mõtte päevas. Mõned head, lausa suurepärased ideed; mõned mitte niivõrd. Kui aga tuleb selline mõte, mis tekitab suisa üle keha jooksvad judinad, siis see väärib ülesmärkimist ja ellu viimist. Igaühel on elus paar heureka ideed olnud, aga need on leidnud oma koha mõnel üksikul Post It paberil, mis omakorda uppudes teiste märkmete vahel, võib lõppeda prügikastis. Sama võib juhtuda ka ideega, mis on haihtunud isikliku arvuti, telefoni või interneti sügavikku. Tegijatel ikka juhtub.


Creativist kui idee sai alguse isiklikust heureka momendist. Tean, et ma pole ainus, kellel on tohutult ideid, olles need kirja pannud mitmesse erinevasse kohta, ilma konkreetse struktuurita. Lihtsalt ideed ideede jaoks. Olen otsinud märkmikku, mis võtaks iga idee algusest lõpuni kokku, milles oleksid suunavad küsimused, inspiratsiooni ja võimalust oma mõtetega mängida. Kuna mu otsingud ei andnud tulemust, võtsin endale missiooniks tuua turule just selle, mida üks ettevõtlik tegija võib otsida.

Creativist ja Ideemärkmiku missioon

Selleks, et sinu märkimisväärsed mõtted ei kaoks, annab Creativist piisavalt struktuuri, kuid ka vabadust, et lasta oma ideedel lennata õiges suunas plaanist lõpplahendusteni, kiirelt ja mugavalt. Soovin aidata sul leida selgust läbi loova fookuse. Creativist Ideemärkmik on SINU töövahend, millega saad teha vastavalt ideele nii ajurünnakuid, mõttekaarte, visandeid, kui ka kirja panna kõik, mis pähe tuleb.

 

Oleme ette andnud suunavad küsimused ja vaba lava oma mõtetega improviseerimiseks. Märkmik aitab hoida õiget kurssi, võttes mõtte alge ja ühendades selle lahendustega. Kui kõik su ideed on ühes kohas koos, tekib sul võimalus neid kõiki  korraga näha, tänu millele tekib ideesid juurde. Sul tekib ühendus iga mõtte vahel ja näed suurt pilti ideest selgemalt. Digitaalselt on seda keeruline teha – sul puudub võimalus ideid kiirelt sirvida ja koheselt ka kirjutada või joonistada.

Mõned erilisemad hetked

Märkmik on midagi enamat kui igapäevane tarbeese. Märkmiku kui raamatu puhul on tegemist justkui pärandiga. Ese, mida saad hoida oma raamaturiiulil aastaid, ilma, et sa muretseks selle kadumise tõttu. Märkmik on justkui võti sinu mõttemaailma ja aitab teistel sind, su mõtteid ja ideid paremini mõista. Sa saad anda selle edasi oma lähedastele, lastele või lastelastele, kasvõi inimkonnale. Märkmik kui raamat on kõikehõlmav, andes hea ülevaate kõigest korraga mõttekäikudest ja alternatiivsetest lahendustest. Sa näed, kust algas mõni geniaalne mõte, kus tekkisid ühendused ja milline on olnud selle evolutsioon reaalsusesse. Märkmik annab täiesti teist laadi tunde – see on intiimsem ja loob sinu ideedele sügavama tähenduse.

 

Kirjutades oma mõtted paberile jõuavad need ka reaalse teostuseni. Aju töötab loovamalt ning on rohkem avatud. Tänu sellele on ühendused probleemide ja lahenduste vahel kergemad tekkima. Sinu mõtteid ei piira ekraan. Oled sina, kirjutusvahend ja märkmik. Liugle oma mõtete väel.

 

 

Oled ettevõtja, turundaja, leiutaja, ürituste korraldaja, kunstnik, kirjanik, loovinimene või keegi, kellel on lennukad ideed ja kes tahab neid ka ellu viia, siis see märkmik on pühendatud teile. Pane siia kirja oma miljoniideed, maailma raputavad ideed ja ühiskonda parandavad ideed. Alati lähtu probleemist, mida sinu idee – olgu see toode, teenus või sündmus – hakkab lahendama. Ja vii oma idee ellu! Keegi kuskil, just praegu, vajab seda!

 

- Merily Lillevälja / Creativist looja

Autorist

Merily Lillevälja on spetsialiseerunud brändide loovlahenduste ja kontseptsioonide loomisele ning turundusjuhtimisele. Olles omandanud bakalaureuse kraadi nii Tallinna Ülikoolis rahvusvaheliste suhete suunal kui ka õppides süvitsi brändingut, turundust ja kommunikatsiooni Haagi Ülikoolis Hollandis. Ta on läbinud mitmeid erinevaid koolitusi oma ala spetsialistidelt. Tutvu lähemalt Merily CV’ga alloleval LinkedIn lingilt:

Shopping Cart