Creativist Disainiagentuur / Ideemärkmik

Meist

Creativist missiooniks on pakkuda ettevõtetele visuaalset terviklahendust teenuste (brändikujundus, graafiline disain, fotograafia, videograafia) näol ning abimaterjale koolituste ja toodete näol.

Creativist on enamat kui tavaline disainiagentuur. See on platvorm ettevõtjatele, aidates ellu viia või edendada nende unistuste toote või teenuse äriideed, luua brändistrateegia ja sellele toetudes kujundada nende brändi visuaalne identiteet. 

Creativist algus - Ideemärkmik

Creativist sai küll alguse Ideemärkmiku müügi kujul, kuid eesmärk on alati sama olnud. 

 

“Creativist kui idee sai alguse isiklikust heureka momendist. Tean, et ma pole ainus, kellel on tohutult ideid, olles need kirja pannud mitmesse erinevasse kohta, ilma konkreetse struktuurita. Lihtsalt ideed ideede jaoks. Olen otsinud märkmikku, mis võtaks iga idee algusest lõpuni kokku, milles oleksid suunavad küsimused, inspiratsiooni ja võimalust oma mõtetega mängida. Kuna mu otsingud ei andnud tulemust, võtsin endale missiooniks tuua turule just selle, mida üks ettevõtlik tegija võib otsida: Ideemärkmik.” 

 

Selleks, et sinu märkimisväärsed mõtted ei kaoks, annab Creativist piisavalt struktuuri, kuid ka vabadust, et lasta oma ideedel lennata õiges suunas plaanist lõpplahendusteni, kiirelt ja mugavalt. Soovin aidata sul leida selgust läbi loova fookuse. Creativist Ideemärkmik on SINU töövahend, millega saad teha vastavalt ideele nii ajurünnakuid, mõttekaarte, visandeid, kui ka kirja panna kõik, mis pähe tuleb.

 

Oleme ette andnud suunavad küsimused ja vaba lava oma mõtetega improviseerimiseks. Märkmik aitab hoida õiget kurssi, võttes mõtte alge ja ühendades selle lahendustega. Kui kõik su ideed on ühes kohas koos, tekib sul võimalus neid kõiki  korraga näha, tänu millele tekib ideesid juurde. Sul tekib ühendus iga mõtte vahel ja näed suurt pilti ideest selgemalt. Digitaalselt on seda keeruline teha – sul puudub võimalus ideid kiirelt sirvida ja koheselt ka kirjutada või joonistada.

 

Märkmik on midagi enamat kui igapäevane tarbeese. Märkmiku kui raamatu puhul on tegemist justkui pärandiga. Ese, mida saad hoida oma raamaturiiulil aastaid, ilma, et sa muretseks selle kadumise tõttu. Märkmik on justkui võti sinu mõttemaailma ja aitab teistel sind, su mõtteid ja ideid paremini mõista. Sa saad anda selle edasi oma lähedastele, lastele või lastelastele, kasvõi inimkonnale. Märkmik kui raamat on kõikehõlmav, andes hea ülevaate kõigest korraga mõttekäikudest ja alternatiivsetest lahendustest. Sa näed, kust algas mõni geniaalne mõte, kus tekkisid ühendused ja milline on olnud selle evolutsioon reaalsusesse. Märkmik annab täiesti teist laadi tunde – see on intiimsem ja loob sinu ideedele sügavama tähenduse.

 

Kirjutades oma mõtted paberile jõuavad need ka reaalse teostuseni. Aju töötab loovamalt ning on rohkem avatud. Tänu sellele on ühendused probleemide ja lahenduste vahel kergemad tekkima. Sinu mõtteid ei piira ekraan. Oled sina, kirjutusvahend ja märkmik. Liugle oma mõtete väel.

 

Oled ettevõtja, turundaja, leiutaja, ürituste korraldaja, kunstnik, kirjanik, loovinimene või keegi, kellel on lennukad ideed ja kes tahab neid ka ellu viia, siis Ideemärkmik on pühendatud teile. Pane sinna kirja oma miljoniideed, maailma raputavad ideed ja ühiskonda parandavad ideed. Alati lähtu probleemist, mida sinu idee – olgu see toode, teenus või sündmus – hakkab lahendama. Ja vii oma idee ellu! Keegi kuskil, just praegu, vajab seda!

 

 

Creativist kliendid

Loovlahenduste väljatöötamisel on staaž kaheksal aastal kujunenud nii suurklientidega (EEK Mainor, Dambis, Geosoft, Eesti Animatsioonistuudio (ja nende kliendid sh reklaamiagentuur Optimist ja Rotermann City, TS Laevad), reklaamiagentuuride kett Havas Eesti (ja nende kliendid sh Luminor, Lottemaa, Ülemiste Keskus, Taltech, Tartu Ülikooli kliinikum jpt) kui ka väiksemate ettevõtetega (Annely Ilustuudio, Depilatsioonisalong, Anu Tikandid, Koidukuma, Liisa Juuksepikendused  jpt). 


Creativist brändikujundaja

Merily Lillevälja on tegelenud brändikujunduse ja fotograafiaga aastaid. Eelnevates töökohtades – nii B2B kui ka B2C sektoris, nii spetsialisti kui ka juhi rollis töötamine on olnud äärmiselt suureks kasuks, sest just nii on ta mitmekülgselt omandanud teadmisi ja kogemusi oma valdkonnast kui ka ärist üldiselt. 

 

Ta on käinud erinevatel koolitustel, mis käsitlevad nii brändingut, turundust kui ka kommunikatsiooni, omandanud Tallinna Ülikoolis riigiteaduste bakalaureusekraadi rahvusvaheliste suhete suunal, aga ka omandanud brändingut ja turundust Hollandis õppides Haagi Ülikoolis (Hague University of Applied Sciences). Ülikooli kestel toimetas ta ka vabatahtlikuna rahvusvahelises noorteorganisatsioonis AIESEC kommunikatsiooni tiimis kommunikatsioonijuhina, aidates seda laiendada lisaks Tallinna Tehnikaülikoolile ka Tallinna Ülikooli. Ta on läbinud praktika nii reklaamiagentuuris Tabasco, disainiagentuuris Velvet (praktikanimetusega Velvet Sprint) kui ka Havas Estonia reklaamiagentuuris (endine Idea reklaamiagentuur), kus ta hiljem töötas ka graafilise disainerina. 

 

Tema suurimaks sooviks on jagada väärtust aidates luua tähendusrikkaid brände, luua ettevõtetele vajalikud töövahendid ja aidata neil ellu viia oma suurimad unistused. Sest üks idee võib muuta kogu maailma! 

 

Tutvu lähemalt Merily CV’ga alloleval LinkedIn lingilt:

Creativist on platvorm ettevõtlikele inimestele, kes otsivad töövahendeid oma äri alustamiseks ja edendamiseks. Creativist pakub brändikujundust, konsultatsiooni, nippe aga ka töövahendeid nagu planeerijaid ja märkmikke, mis aitavad ettevõtetel pürgida kaugemale. 

Shopping Cart