Koolitus: Kuidas luua brändi visuaalset identiteeti ehk brändikujundus alustavale ettevõtjale (praktiline workshop)
Sellel koolitusel saad omandada ja täiendada brändi ja selle visuaalsete materjalide loomise ning kasutamise baasteadmisi.
Koolitusel saad vastused järgmistele küsimustele:
- Mis on bränd? Kes on sinu bränd?
- Mis on sinu brändi põhiväärtused?
- Kes on sinu sihtgrupp ja ideaalne klient?
- Kuidas oma bränd kliendiga kokku viia?
- Kuidas oma brändiga eristuda konkurentidest?
- Kuidas arendada brändi visuaalset identiteeti?
- Kuidas valida oma brändile sobivaid värve?
- Kuidas valida oma brändile sobivat kirjastiili / font’e?
- Kuidas kasutada brändi visuaalseid materjale (digis ja trükis)?
Millal toimub koolitus?
8.detsember kell 10:00-15:00 (kogunemine alates 9:30)
Kus toimub koolitus?
Vilmsi 53b, Tallinn
Mida koolitus sisaldab?
Sisaldab lisaks praktilisele workshopile ja materjalidele ka toitlustust: hommikukohvi ja lõunasööki.
Kohtade arv on piiratud!
Kohti on maksimaalselt 30. Seda selleks, et me saaks keskenduda iga koolitatava praktikatööle ja küsimustele.
🌞 KINGITUS 🌞 Ja muide – igale koolituse tellijale KINGITUSEKS e-märkmik Ideemärkmik
Hinnad:
Early bird hind (kuni 30.nov): 88.88 €Late bird hind (kuni 5.detsember): 99.99 €Tavahind (kuni 8.detsember): 120.00 €
Kõik 8. detsembri piletid on välja müüdud! Uus koolitus on tulemas 2023 kevad. Täpne kuupäev selgub peagi.
Creativist koolitaja
Merily Lillevälja on tegelenud brändikujunduse ja fotograafiaga aastaid. Eelnevates töökohtades – nii B2B kui ka B2C sektoris, nii spetsialisti kui ka juhi rollis töötamine on olnud äärmiselt suureks kasuks, sest just nii on ta mitmekülgselt omandanud teadmisi ja kogemusi oma valdkonnast kui ka ärist üldiselt.
Ta on käinud erinevatel koolitustel, mis käsitlevad nii brändingut, turundust kui ka kommunikatsiooni, omandanud Tallinna Ülikoolis riigiteaduste bakalaureusekraadi rahvusvaheliste suhete suunal, aga ka omandanud brändingut ja turundust Hollandis õppides Haagi Ülikoolis (Hague University of Applied Sciences). Ülikooli kestel toimetas ta ka vabatahtlikuna rahvusvahelises noorteorganisatsioonis AIESEC kommunikatsiooni tiimis kommunikatsioonijuhina, aidates seda laiendada lisaks Tallinna Tehnikaülikoolile ka Tallinna Ülikooli. Ta on läbinud praktika nii reklaamiagentuuris Tabasco, disainiagentuuris Velvet (praktikanimetusega Velvet Sprint) kui ka Havas Estonia reklaamiagentuuris (endine Idea reklaamiagentuur), kus ta hiljem töötas ka graafilise disainerina.
Tema suurimaks sooviks on jagada väärtust aidates luua tähendusrikkaid brände, luua ettevõtetele vajalikud töövahendid ja aidata neil ellu viia oma suurimad unistused. Sest üks idee võib muuta kogu maailma!
Tutvu lähemalt Merily CV’ga alloleval LinkedIn lingilt:
Brändi kujundamine ja brändi materjalide loomine pole Creativisti jaoks võõras, sest just seda me igapäevaselt teemegi – nii alustavate, väiksemate kui ka suuremate klientidega. CVI ehk brändi visuaalne identiteet peaks olema strateegiliselt läbimõeldud igal ettevõttel – siinkohal tulemegi appi. Lisainfo: info@creativist.ee