Blogipostitused Täitsa Pekkis podcast ERISAADE! Marika Juusu & Merily Lillevälja Creativist käis...
Loe edasiCreativist Ideemärkmik aitab saada sinu äriideele visuaalse ja läbimõeldud selguse.
Märkmikku saad kanda kuni 7 ideed – olgu selleks ideeks toode või teenus.
Ideid aitavad ellu viia abistavate ja suunavate küsimustega 3 olulist etappi :
Missugust probleemi sinu idee lahendab? Missugused on tänased turul olevad konkurendid? Kes on sihtgrupp, konkurendid ja milline on turg? Kellele ja miks on see idee vajalik? Kas idee muudab maailma paremaks?
Äriideest reaalse toote või teenuse brändi ja lahenduse genereerimine: mis sind konkurentidest eristab? Kuidas seostub loodav bränd järgijatega? Kuidas äriidee probleemile lahenduse toob?
Idee elluviimise faas.
Selgita välja suurem missioon ja visioon. Vali peamised põhisõnumid, millega alustada. Plaani PR ja turundustegevused – nii trükis kui meedias (sh sotsiaalmeedias).
Ideemärkmik on märkmik enesearenguks, ettevõtlikkuseks, loovuseks.
Lisaks ideedele saad Creativist märkmikus hoida ühes kohas oma mõttekaardid ja ajurünnakute kokkuvõtted.
Creativist Ideemärkmik on töövahend igale ettevõtlikule inimesele. See on suurepärane kingitus nii alustavatele kui ka juba toimetavatele ettevõtjatele, tootedisaineritele, turundajatele, projektijuhtidele, vabakutselistele disaineritele ja arendajatele, ürituste korraldajatele, fotograafidele, ilutehnikutele – ehk siis praktiliselt igaühele kes pakub teenust või toodet.
Ideemärkmik on suurepärane kingiidee mehele ja naisele, kui ka äripartneritele ja kolleegidele. See on töövahend, mis annab ette juhised eduks ja samas ka vabaduse, et lasta oma mõtetel lennata.
Creativist ideemärkmikus on võimalik teha mõttekaarte, ajurünnakuid, kirjutada kui ka joonistada. Selle efektiivseks kasutuseks on lisatud ka spikker, mis annab juhiseid ja nõuandeid iga faasi jaoks, ning täpilisi, tühje kui ka joonelisi lehekülgi, et kõik mõtted ühte kohta kirja saaks.
Blogipostitused Täitsa Pekkis podcast ERISAADE! Marika Juusu & Merily Lillevälja Creativist käis...
Loe edasiTehtud Tööd Kampaania Tarbijakaitseametile (Kuldmuna Pesamuna 2017, shortlist): Pole see, mis tellisid?...
Loe edasiTehtud Tööd Brändikujundus: Anu Tikandid Põhiidee Anu Nõlvak on olnud meisterlik tikkija...
Loe edasiTehtud Tööd Brändikujundus: Anu Tikandid Põhiidee Anu Nõlvak on olnud meisterlik tikkija...
Loe edasi