Ideemärkmik loovatele ettevõtjatele – pane kirja oma parimad ideed, visualiseeri ja planeeri nende elluviimist!
Ehk milles probleem? Kellele ja miks on see idee vajalik? Kes on sihtgrupp, konkurendid ja milline on turg?
Toote või teenuse brändi genereerimise faas. Mis on brändi elemendid ning kuidas seostub bränd oma fänniga?
Idee elluviimise faas. Mis on brändi missioon ja visioon, ressursid, põhisõnumid, meedia- ja trükilahendused?
Creativist Loovinimese Märkmik on ideemärkmik alustavale ettevõtjale. See võtab iga idee algusest lõpuni kokku läbi probleemi defineerimise, lahenduse genereerimise ja idee elluviimise planeerimise.
Creativist Loovinimese Märkmik on töövahend, millega on võimalik genereerida vähemalt 10 ideed. Iga idee jaguneb kolme faasi, mis loob struktuuri toote või teenuse brändi genereerimiseks.
Märkmikus on võimalik teha mõttekaarte, ajurünnakuid, kirjutada kui ka joonistada. Selle efektiivseks kasutuseks on lisatud ka spikker, mis annab juhiseid ja nõuandeid iga faasi jaoks, ning täpilisi, tühje kui ka joonelisi lehekülgi, et kõik mõtted ühte kohta kirja saaks.
#väärtmõtted #GoldenThoughts #creativist