Tehtud Tööd
Brändikujundus:
Geosoft
Geosoft oli tähistamas oma juubeliaastat ning seega soovis uuenduskuuri brändi visuaalsele identiteedile.
Põhiidee
Kuna Geosoft on tihedalt seotud geodeesia, maamõõtmise, projekteerimise ja skanneerimise valdkonnas, soovisime välja tuua põhilisi elemente nende töös – punktilained, ruumilisus, dimensioonid. Lisaks on võetud kasutusele sinise värvi asemel kaks põhilist tooni – mahedad kollane ja hall. Kollane sümboliseerib maa sise- ja välistuuma, hall sügavat maakihti. Samal ajal kui mitmed sarnases valdkonnas tegutsevad ettevõtted on oma CVI’s kasutanud topograafilisi elemente, soovisime meie kasutada just punktlaineid. Punktilaine sümboliseerib dimensioone – lähedust ja kaugust. Eesmärgiks oli luua võimalikult minimalistlik, samas eristuv ja meeldejääv logo võttes arvesse vana kujundust, ning luua brändi visuaalne süsteem, mida on hõlpsasti võimalik kasutada erinevates väljundites – digis, meedias ja trükis.
Tehtud tööd:
CVI
Visiitkaardid (kujundus ja trükk)
Töökuulutuse kujundus
Dokumendimall
Esitlusmall
Koolituskava mall
Diplomi mall

Vii oma ettevõte uuele tasemele ja liitu Creativist uudiskirjaga!
Liitudes saad esimese kingitusena allalaetava ja täidetava kuuplaani – täida elektrooniliselt PDF-vormis või prindi välja ning täida käsitsi. Kuuplaan on eesti keelne ning saadaval nii horisontaalselt kui ka vertikaalselt. Vertikaalsel versioonil on lisaks suurem märkmeteala.
Creativist loob erinevaid materjale, mis aitavad sinu ettevõttel raketina lendu tõusta! Mis väärtust pakume TASUTA töömaterjalid, soodustused, nipid ja nõuanded ja muidu ägedad uudised. Lubame, et me ei spämmi!