Tehtud Tööd

Brändikujundus:
Anu Tikandid

Põhiidee

 
Anu Nõlvak on olnud meisterlik tikkija juba üle 10 aasta. Ta soovis anda oma tööle tõuke ja luua oma kaubamärgile visuaalse identiteedi. Meil oli au tutvuda tema kodukontoriga, saades avara ja kerge skandinaavia stiili olemuse. Nägime tema töövahendeid ja tööd, mida ta teeb. 
 
Anu kasutab oma töödes palju seto mustreid ja “kaheksakand” motiive.
Seda kõike arvesse võttes hakkasin uurima tikandit, seto rahvarõivaid ning kogusin infot eesti rahvamustrite kohta. Kasutades kogu inspiratsiooni, lõin süsteemi, mis oli üles ehitatud tugevatele, geomeetrilistele,  ristkülikukujulistele sooja punase ja sinise motiividele, sealhulgas tema nime kujutavatele algustähele “A”. Logos kasutatav kaheksakand sümboliseerib meie hinge kaitset ja koduteel eksimist – see on eestlaste jaoks üks olulisemaid märke. Punast kasutatakse detailina, et juhtida tähelepanu kõige olulisemale. 
 
Logo on moodustatud kolmest elemendist – nime algustähest “A”, setost inspireeritud värvidest punane ja sinine ning viimaseks, kuid mitte vähemtähtsaks: kaheksakand motiiv. Üldine stiil on julge, kuid mänguline.
 
 
Tehtud tööd:
CVI, brändikujundus
Visiitkaardid (kujundus ja trükk)
Kleebised (kujundus ja trükk)
Kinkekotid
 
Shopping Cart